ChronoMeeting blog - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://chronomeeting.blog.hu/2017/09/14/oranepper_ora_mint_befektetes_1resz/full_commentlist/1#c38538970
Válasz erre: Karóra, mint befektetés?
2020-05-23T20:51:41+02:00
2020-05-23T20:51:41+02:00
szoszo9inda
http://blog.hu/user/272201
Mondjuk egy Breitling esetében hová érdemes vinni az órát bevizsgáltatni, és ennek mennyi az ára? Adnak a végeredményről valamilyen írásos igazolást?
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c36860246
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2019-03-07T21:50:17+01:00
2019-03-07T21:50:17+01:00
Nico 1
http://blog.hu/user/1216736
<a href="https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c36831659" class="reply_nick_764577" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36831659 );">@nekemnemkicsi</a>: Ha különb lennél nálam, nem itt kommentelnél.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c36831703
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2019-03-04T00:19:48+01:00
2019-03-04T00:19:48+01:00
nekemnemkicsi
http://blog.hu/user/764577
amúgy rég nevettem ilyen jót.Suntoo lol
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c36831695
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2019-03-04T00:16:54+01:00
2019-03-04T00:16:54+01:00
nekemnemkicsi
http://blog.hu/user/764577
Nekem pl. motorkerékpárok ba és a klasszikusok tetszenek ezek az új műanyag naponta megjelenő és utána feledésbe merül design ok abszolút nem jönnek be.És ezzel nagyon sokan így vannak nemtom pontosan mennyi órát értékelés telek a világon évente de biztos hogy 100 200 milliót minimum akkor ezek mind hülyék de a Gyurós kölök aki a mobilján nézi az időt ő meg okos:)
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c36831689
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2019-03-04T00:14:46+01:00
2019-03-04T00:14:46+01:00
nekemnemkicsi
http://blog.hu/user/764577
Egyszerűen hihetetlen mennyi észkombájn van itt ez a blog az órákról szólt és itt már a rongyrázásról beszéltek szerintetek egy olyan proli mint az itt lévők többsége halott arról pl,hogy vacheron constantin.Senki nem fogja elhinni hogy több millió vagy több 10 millió ba kerül nem is azért veszi a tulajdonosa Én úgyis tudja hogy a prolik nem hallottak róla És egy 3000 Ft-osnak fogják nézni, akkor vesz egy kibaszott vastag aranyláncot Valaki villogni akar az órát szeretetből veszik a szépségből és azért mert lelke van de ezt egy csóró proli soha nem fogja megérteni
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c36831659
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2019-03-03T23:55:42+01:00
2019-03-03T23:55:42+01:00
nekemnemkicsi
http://blog.hu/user/764577
<a href="https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31750087" class="reply_nick_958561" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31750087 );">@gizmo26666</a>: Valószínűleg Úgy sem tudod felfogni az egyszerű gondolkodásoddal azt,hogy miért nem vagy gazdag,miért nincs jó nőd és jó kocsid, nincs jó munkád ,mert egyszerűen egy igénytelen tahó vagy ennyi.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c36831581
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2019-03-03T23:25:27+01:00
2019-03-03T23:25:27+01:00
nekemnemkicsi
http://blog.hu/user/764577
<a href="https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744185" class="reply_nick_261348" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744185 );">@contractor</a>: nem sok ronda órát láttam de a junghans dfc viszi a primet
https://chronomeeting.blog.hu/2017/09/14/oranepper_ora_mint_befektetes_1resz/full_commentlist/1#c34234379
Válasz erre: Karóra, mint befektetés?
2017-12-03T10:13:02+01:00
2017-12-03T10:13:02+01:00
Reflective212
http://blog.hu/user/105742
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2017/09/14/oranepper_ora_mint_befektetes_1resz?full_commentlist=1#c34233797" class="reply_nick_1188103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34233797 );">@chronomeeting blog</a>: A cikk felénél valóban ott van az általad idézett részlet, amiben azt írod, hogy "nem biztos", de a cikk végén meg az a konklúzió: "Az óravásárlás, ha alaposan körbejárjuk, igenis lehet jó befektetés!:)"<br />
Előtte szerintem is jól elmagyaráztad a helyzetet. <br />
De nem kötekedni akarok egyébként, nekem tetszett a cikk, és valóban van példa rá, hogy extrém módon felmegy az ára bizonyos modelleknek. <br />
Pl. itt egy megható videó egy ilyen esetről. :)<br />
<a rel="nofollow" href="https://youtu.be/li0mRLcGbU8">youtu.be/li0mRLcGbU8</a>
https://chronomeeting.blog.hu/2017/09/14/oranepper_ora_mint_befektetes_1resz/full_commentlist/1#c34233797
Válasz erre: Karóra, mint befektetés?
2017-12-03T05:54:24+01:00
2017-12-03T05:54:24+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
A bejegyzésben pont ez lett megfogalmazva:)<br />
<br />
“Összegezve: használt órát vásárolni kizárólag befektetés céljára: nem biztos, hogy megéri. Jelenleg sokkal biztosabb és nagyobb hozamú befektetések is elérhetőek. Mikor ajánlható mégis ez a "befektetési forma"? Ha közben birtokolni akarunk pár szép időmérő szerkezetet. ”<br />
<br />
(Rolexet egyébként nem kell 5 évente szervizelni. 7 év az előírt, de sokan azt sem tartják be, átlag 8-9 évente viszik a komplikációtól mentes modelleket tisztíttatni.)
https://chronomeeting.blog.hu/2017/09/14/oranepper_ora_mint_befektetes_1resz/full_commentlist/1#c34233049
Válasz erre: Karóra, mint befektetés?
2017-12-02T20:53:25+01:00
2017-12-02T20:53:25+01:00
Reflective212
http://blog.hu/user/105742
Az említett Rolex példája is inkább arra bizonyíték, hogy az óra nem jó befektetés. 2007-ben 1 millió forint értékét ma, 10 évvel később nagyjából 1.4 millió forint hozza. 10 év alatt ennél jóval többet kell hoznia annak a befektetésnek, amire azt mondhatjuk, hogy jó. A Rolex inkább csak tartotta az árát, és persze csak akkor, ha megfelelően vigyáztak rá, és a 10 év alatt esedékes 5 évenkénti 2 szervizelés árát vegyük figyelembe.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31977885
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-12-17T17:26:10+01:00
2016-12-17T17:26:10+01:00
isti75
http://blog.hu/user/235213
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31956997" class="reply_nick_265936" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31956997 );">@encir</a>: Abban igazad van hogy ha te átlagemberként tényleg hiába vennél fel értékes karórát. Ha nincs mögöttes érték, valódi komoly vagyon, akkor az tényleg csak rongyrázás lenne. Vannak azonban olyan körök ahol a drága tárgyak (ingatlan, autó, ruházat, ékszerek, stb... ) kötelezö státusszimbólumok. Ami még nagyon fontos: Kompromisszumok, áranyalatok, azokban a körökben nem léteznek.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31956997
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-12-14T09:01:22+01:00
2016-12-14T09:01:22+01:00
encir
http://blog.hu/user/265936
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31914251" class="reply_nick_235213" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31914251 );">@isti75</a>: Nem érted az árnyalatokat, a jól öltözöttség meg a rongyrázás közt.<br />
Meg aközött, hogy vagy van mögöttes érték vagy nincs. Mert felvehetek én pl. egy több millió forintos karórát, attól nem leszek se értékesebb se értéktelenebb ember, mint ami vagyok. És ha valaki ez alapján ítélne meg, hát nagyot tévedne ugyebár.<br />
Sajnálom, ezt nem lehet elmagyarázni , vagy van érzéked hozzá vagy nincs.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31914251
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-12-08T11:51:14+01:00
2016-12-08T11:51:14+01:00
isti75
http://blog.hu/user/235213
Igen... Van néhány szegényember magyarázata a tarsolyban. "Nem a ruha teszi az embert".Persze hogy nem. Gondolom a diplomaosztódra mackónadrágban mentél, az esküvödre meg melós cuccban és gumicsizmában. Hiszen nem a ruha számit. ;-) Aztán jöhet "A pénz nem boldogít" közhely. Alapjában véve hatalmas igazság, mert a pénz csak bankjegy, vagy számok egy bankszámlán. Persze ha ettöl a kicsinyes szemlélettöl csak egy lépéssel továbbgondol valaki, mindjárt rájön hogy amit a pénzért kapsz az sok boldogság forrása lehet. Gondolj az anyagi biztonság érzésére, ami mégcsak nem is kerül pénzbe. A nyaralásokra, a jó életszinvonalra, stb...
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31867867
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-12-02T14:08:54+01:00
2016-12-02T14:08:54+01:00
encir
http://blog.hu/user/265936
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31800160" class="reply_nick_235213" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31800160 );">@isti75</a>: dehogy kevertem én. Az mondjuk nyilvánvaló, hogy egy sznob sosem ismeri be magáról, hogy sznob. A "nem a ruha teszi az embert" ebben a kontextusban érthető igazán. Nyilván nem az abszolút igénytelenségről beszélek, csak a rongyrázásról. De ezt mindig megmagyarázzák maguknak azok, akiket érint. Az értelmes meg finoman mosolyog rajtuk.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/28/hamis_orak_luxus_fillerekert/full_commentlist/1#c31852716
Válasz erre: Hamis órák - luxus fillérekért?
2016-11-30T15:14:33+01:00
2016-11-30T15:14:33+01:00
Kicknick
http://blog.hu/user/248061
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/28/hamis_orak_luxus_fillerekert?full_commentlist=1#c31845576" class="reply_nick_947109" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31845576 );">@n3spr3ss0</a>: erről a Playboy féle "stilus" szó jut eszembe. Ami drága az stilusos. Ergo ha csóró vagy stilusod sincs. <br />
Mégis mennyi kőbunkó járkál drága órában meg öltönyben...
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/28/hamis_orak_luxus_fillerekert/full_commentlist/1#c31851926
Válasz erre: Hamis órák - luxus fillérekért?
2016-11-30T13:42:51+01:00
2016-11-30T13:42:51+01:00
Ankacska
http://blog.hu/user/862624
Szerintem a ferfiak egyetlen ekszere egy jo ora [ egy jo cipo]
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/28/hamis_orak_luxus_fillerekert/full_commentlist/1#c31851094
Válasz erre: Hamis órák - luxus fillérekért?
2016-11-30T12:04:26+01:00
2016-11-30T12:04:26+01:00
encir
http://blog.hu/user/265936
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/28/hamis_orak_luxus_fillerekert?full_commentlist=1#c31845576" class="reply_nick_947109" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31845576 );">@n3spr3ss0</a>: igen, pro és kontra is :)
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/28/hamis_orak_luxus_fillerekert/full_commentlist/1#c31846198
Válasz erre: Hamis órák - luxus fillérekért?
2016-11-29T18:24:35+01:00
2016-11-29T18:24:35+01:00
arsenal71
http://blog.hu/user/382760
Azért nem hiszem, hogy egy bóvli ellenfele lehet egy igazi órának. Aki a bóvlit veszi meg, az soha nem venne eredetit, hiszen nincs rá pénze. <br />
Miután elég sok órám van, vettem már szándékosan is bóvlit. Jól mutat a gyűjteményben. De ha órát akarok venni, akkor szakboltban veszem, lehetőleg a gyár boltjában. Ritkán adnak Omegát a Margit-híd alatt.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/28/hamis_orak_luxus_fillerekert/full_commentlist/1#c31845576
Válasz erre: Hamis órák - luxus fillérekért?
2016-11-29T16:38:42+01:00
2016-11-29T16:38:42+01:00
n3spr3ss0
http://blog.hu/user/947109
Az óra is megmondja,ki vagy.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/28/hamis_orak_luxus_fillerekert/full_commentlist/1#c31844892
Válasz erre: Hamis órák - luxus fillérekért?
2016-11-29T14:48:57+01:00
2016-11-29T14:48:57+01:00
gszabo1 (törölt)
csak az vesz ilyen drága órákat, akiknek kidobnivaló pénzük van.<br />
ezt megtapasztaltam hétvégén, ahol ráadásul az ajándékba adott 600ezres óra még nem is tetszett az ünnepeltnek. de szép dobozban volt.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/28/hamis_orak_luxus_fillerekert/full_commentlist/1#c31842584
Válasz erre: Hamis órák - luxus fillérekért?
2016-11-29T08:54:19+01:00
2016-11-29T08:54:19+01:00
M_Ali
http://blog.hu/user/890695
De jó, hogy nem vettem anno Yves Camanit.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31824510
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-27T09:59:15+01:00
2016-11-27T09:59:15+01:00
grillotalpa vulgaris
http://blog.hu/user/674268
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31824052" class="reply_nick_1188103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31824052 );">@hasznaltorak.com</a>: <br />
Nem tudom milyen a G1o-es ,de a Miyota összes kvarcszerkezete darabokra szedhető és cserélhető minden eleme ,raktam már léptetőmotort 6P2O as holdfázisos szerkezetbe 6p8B .ből és még simán passzolt is ,tehát csereszabatosak is egy az egyben .Továbbá tudni illik Miyota szerkezetek vannak minden divatórában,kezdve a Festinától , a Ceruttin,Armanin keresztül a legdrágább Citizenig és legolcsobb Casioig .Az Orient kvarc és Seiko kvarc Hattori szerkezetet hazsnál,szintén javitható és szétszerelhető. No ,de minek alkatrészcserével foglalkozni,ha ha egész szerkezet 17 dollár és 2o évig kifogástalanul müködik két tizéves élletetamu elemmel / az Ebayról megrendelhető / Száz dollárból majdnem kétszáz évre biztosithatod a kvarcorád működését ;)<br />
A svájciak a mindenkori burzsuj réteg nyálazásának felfogásán fáradoznak ,ezért nem komálom öket,főleg most ,hogy a kinában készült kvarcszerkezeteiket- amiket alulbérezett szerencsétlenek készitenek -nagy nevek mőgé csomagolják és eladják jó drágán.<br />
Hatalmas átverés az egész,még a Tag Heuer is kinában gyártja a szerkezeteit.Szakitani kéne már azzal a buta beidegződéssel,hogy csak a svájci szerkezetes és drága mechanikus óra a jó óra,Különösképpen utálom,amikor valaki hierarchikus ranglétrát lát akármilyen használati tárgyban. <br />
Sajnos sok laikus nincs tudatában,hogy csak a márkanevet fizetik meg tizszeres áron,nem a minőséget.<br />
A végtelen reklámok , a tájékozatlanság, a hozzá nem értés és elérhetetlenség igazi mitosszt termetett a köztudatban a svájci órák pontosságáról és tartosságáról.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31824052
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-27T08:15:44+01:00
2016-11-27T08:15:44+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31823992" class="reply_nick_674268" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31823992 );">@grillotalpa vulgaris</a>: <br />
"Természetesen évtizedek alatt a quartz órák is igényelhetnek némi szakértői törődést, mivel vannak bennük mozgó alkatrészek is, illetve a minőségibb quartz szerkezetek órás által jól javíthatóak valamint cseréjük is megoldott."<br />
<br />
Idézet a fenti cikkből.<br />
<br />
A kvarcórák 95% nem tartozik a fenti "minőségibb" kategóriába, ergo nem javítható. Még a svájci kronókban elterjedt eta g10 és variánsai sem.<br />
<br />
Gratula a Suntoo-hoz, használd egészséggel:)
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31823992
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-27T07:46:43+01:00
2016-11-27T07:46:43+01:00
grillotalpa vulgaris
http://blog.hu/user/674268
Nagyon életszerütlen gépjárműhőz hasonlitani a karorát ,mert a kettőnek a rendeltetése abszolut külömbözik egymástól ,nincs semmi közös bennük azon kivül ,hogy ami elromolhat az el is romlik .Minden használati tárgy karbantartást igényel,még a szennyvÍz szivattyú pompa is,amelyik átemeli a szarlét az alagsorból a fő csatornába,de úgy látszik a cikk írója a valóságnak ezt a szeletét nem ismeri,pedig ő is ürüléket termel.<br />
A drága holmi nem azt jelenti,hogy ha valami tizszer annyiba kerül attól tizszer annyira megbizhatobb is , ez csak a furfangos marketing és agymosás eredménye ,amit bekajált a konzumidióta materialista nyugati tipusú álkeresztény társadalom és a presztizs kérdés máris átkerült az ősi alfa -him farokmértgetésről a kocsira,telefonra,karórára.<br />
Minnél komplikáltabb valami annál nagyobb eséllyel fog elromlani ,ez kiváltképp érvényes az agyonkomplikált mechanikus többmilliós karórákra ,amikkel úgy kell bánni,mint a himes tojással,mig egy reális ár-értékben árazott Suunto túl él mindent,sokkal pontosabb,ezerszer megbizhatobb ,nem igényel karbantartást és javitható .<br />
Ki mondta azt ,hogy a kvarcóra nem javitható ?!!<br />
És ki álltassa magát abban ,hogy egy mechanikus karóra karbantartásához, javitásához nem szükséges magas szinvonalú technologiai háttér és alkatrészutángyártás ,és ha eltörik egy tengely a sarki órás bereszelgeti egy zsákvarrótűből és ismét örök életű a mechanikus karórád,amiben ringatod magad <br />
A kvarcorákban sokkal egyszerübben cserélhetőek a hibás modulok,és amig létezik a technologiai civilizáció a javitás megoldható,vagy olcson az egész szerkezet cserélhető<br />
De semmi sem örök.A Rolex sem.<br />
Csak a farokmutogatás.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31800160
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-23T20:56:44+01:00
2016-11-23T20:56:44+01:00
isti75
http://blog.hu/user/235213
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31785432" class="reply_nick_265936" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31785432 );">@encir</a>: Bill Gates... :-) Hát persze... Ügyesen "megtaláltad" a világ egyik legismertebb üzletemberét. Világhírnevet szerzett ember, neki már semmit nem kell bizonyítania, viszont akik hozzá mennek tárgyalni, aligha hiszem hogy szakadt farmerban és 10 Dolláros kínai vacakkal a csuklójukon teszik. Már a befektetési példád is fordítva müködik. Nem a Kovács III. Sándor jön hozzád hogy befektethesse a pénzedet... Ha egy csekély ismereted is lenne az üzleti világról, pontosan tudnád hogy az általad emlegetett "luxusterepjáró" szigorúan kerülendö ezekben a körökben. Kicsit összekeverted az üzletemebereket a maffiózókkal. Másról van itt szó.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31785432
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-22T14:03:32+01:00
2016-11-22T14:03:32+01:00
encir
http://blog.hu/user/265936
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31754522" class="reply_nick_235213" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31754522 );">@isti75</a>: Ha Bill Gates eljön hozzám egy szakadt farmerben egy kínai órával a csuklóján, akkor is hiteles. Ha Kovács III. Sándor üzletkötő luxusterepjárójából kiszállva milliós órájával a csuklóján és mittudoménmilyen öltönyében közelít és be akarja fektetni a pénzemet...tudod, inkább gyanakszom és azt gondolom, hogy ő egy csaló maffiózó. Különben meg azt hiszem, hogy ezek az ún. felső tízezerbeli üzletemberek alapjában konformista puhányok, egy sem meri vállalni, hogy luxuscikkek nélkül ítéljék meg.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31782568
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-22T08:34:53+01:00
2016-11-22T08:34:53+01:00
Azért érdekes ez az automata óra körüli mítosz, mert bár árában, bonyolultságban, karbantartás kérdésében egy autóhoz lehet hasonlítani, használati értékben viszont nem. <br />
Olyan, mint ha lenne egy autónk amit megvettünk, rendszeresen szervizeljük, de soha nem használjuk, csak néha rápillantunk az órájára.<br />
Szóval utóbbi egy értelmezhetetlen luxusnak tűnik, míg ha óraként viseljük, akkor igyekszünk elfogadni, pedig lényegében ugyan arról beszélünk.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31775480
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-21T11:37:54+01:00
2016-11-21T11:37:54+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31775060" class="reply_nick_766324" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31775060 );">@cukkmukk</a>: adott egy (átlag) 2-3 cm átmérőjű és pár mm vastagságú valami, amit óraszerkezetnek hívnak, ez nem ritkán 100 apró és még apróbb alkatrészből áll, amit darabjaira kell szedni megfelelő szerszámokkal, eszközökkel. Ha ez megvan, az alkatrészeket meg kell tisztítani minden szennyeződéstől, majd ráapplikálni az új kenőolajat és összerakni a szerkezetet úgy, hogy az működjön is:) ha ez megvan, jöhet az óratok/szíj/üveg felújítása, polírozása, esetleg cseréje majd bele a szerkezet és annak finomhangolása. <br />
<br />
Hogy ez mennyi idő összesen? Ezt nehéz megmondani. Feszített tempóban úgy, hogy minden rutinból jön (többszáz különböző óraszerkezet van!) és semmi hiba nincs, a szerelés, kenés része kijön másfél-két órából. A tisztítás nem, mert ott bizony ázni is kell az alkatrészeknek egy speciális folyadékban. <br />
<br />
A beszabályozás, hogy az óra pontos is legyen, szintén idő, plusz ugye effektíve tesztelni is kell az adott órát.<br />
<br />
A polírozás, tükör- vagy szálrahúzás megint idő.<br />
<br />
Ha nem kell semmit cserélni, javítani, esztergálni, nagykerbe rohangászni egy apró, 1-2mm-es speciális fogaskerék miatt, esetleg azt nem kell külföldről rendelni és még sorolhatnám, a tisztítás tényleg "csak" ennyi.<br />
<br />
Arról nem is beszélek, hogy egy alap szerszámkészlet, amivel el lehet kezdeni dolgozni (gépekkel együtt), milliós nagyságrend. Arról nem is beszélve, hogy ha az órás "benéz" valamit és mondjuk eltör/elveszít egy apró fogaskereket egy "kommersz" eta szerkezetben, annak nagykerára mondjuk 5e ft. Ha pl Rolex esetén történik ilyen, ezt simán meg lehet szorozni tízzel is.. <br />
<br />
A fenti példa rettenetesen leegyszerűsített, sarkított. Érdemes youtube-on megnézni, hogy hogyan is zajlik egy óraszerkezet javítása, tisztítása.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31775060
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-21T10:51:51+01:00
2016-11-21T10:51:51+01:00
cukkmukk
http://blog.hu/user/766324
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744749" class="reply_nick_1188103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744749 );">@hasznaltorak.com</a>: Őszintén szólva én a 10.000 Ft-ot is sokallom... Mit tesz érte? Hány órában?
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31754522
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-18T15:11:55+01:00
2016-11-18T15:11:55+01:00
isti75
http://blog.hu/user/235213
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31752828" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31752828 );">@eßemfaßom meg áll</a>: Nem néz ki senki senkit. Viszont bizonyos körökben a drága tárgyak kellenek a hitelességhez. Hogy a magyar médiában ki mit tart címlapon nem tartozik ide.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31754444
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-18T15:03:04+01:00
2016-11-18T15:03:04+01:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
Pont volt egy ilyen omegám...aztán eladtam. Már bánom!!!
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31752958
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-18T11:25:35+01:00
2016-11-18T11:25:35+01:00
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31750087" class="reply_nick_958561" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31750087 );">@gizmo26666</a>: Nekem meg még soha nem jutott eszembe, hogy táskából elővegyem, tokból kihúzzam és a gombot megnyomjam a telefonon azért, hogy mennyi az idő. Arról nem is beszélve, hogy a másodpercekre (is) kíváncsi egyszerű júzernek ehhez külön applikációt kelljen feltelepíteni, mert alapból nem úgy mutatja az androidos okoska.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31752876
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-18T11:12:28+01:00
2016-11-18T11:12:28+01:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31747389" class="reply_nick_180881" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31747389 );">@para_noir</a>: "ha az órára ékszerként tekintesz, akkor már nagyjából helyére kerül a dolog,"<br />
<br />
Ez gyakorlatilag ugyanaz amit én is írtam: "azért veszem a drágát mert drága"<br />
<br />
Egyetlen funkciója, hogy mások lássák, hogy megengedhetem magamnak.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31752828
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-18T11:04:29+01:00
2016-11-18T11:04:29+01:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31748517" class="reply_nick_235213" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31748517 );">@isti75</a>: "Addig biztosan nem fogod megérteni amíg nem fordultál meg azokban a körökben akiket csak sznoboknak nevezel. Vannak olyan körök, ahol a drága dolgok nélkül egyszerüen hiteltelenné válsz."<br />
<br />
Röviden sznobok kinézik maguk közül a nemsznobot.<br />
<br />
Mindez különösen vicces abban az országban ahol hónapokig címlapon lehet tartani azt ha valakinek Gucci táskája, Rolex órája van, vagy esetleg helikopterrel viszik el egy buliba.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31752464
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-18T10:15:04+01:00
2016-11-18T10:15:04+01:00
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31750087" class="reply_nick_958561" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31750087 );">@gizmo26666</a>: Akkor ez a blog nem neked szól.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31750087
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T22:13:21+01:00
2016-11-17T22:13:21+01:00
gizmo26666
http://blog.hu/user/958561
Az egyszerű proli gondolkodásommal sosem fogom megérteni, hogy minek vegyek órát ha telefonom is mutatja az időt.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31749953
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T22:02:43+01:00
2016-11-17T22:02:43+01:00
igazi hős
http://blog.hu/user/129321
"ha márkaszervizre bízzuk az órát" Hány szervizt tudsz Budapesten vagy akár Magyarországon, ahova egy automatát be mersz adni? Én egyetlen egyet, ami ennek megfelelően elég drága. Illetve a drágaság relatív, az a szervizköltség, ami egy automata Tissot óránál a vételár 30%-a, az egy Breitlingnél csak 10%.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31748703
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T19:20:21+01:00
2016-11-17T19:20:21+01:00
szepipiktor
http://blog.hu/user/728643
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31748517" class="reply_nick_235213" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31748517 );">@isti75</a>: <br />
Erre írtam a kommentem elejét, de a remek blogmotor elküldte, de elvesztette...<br />
Szóval az üzleti életben KELL a márkás óra.<br />
De ezt nem úgy veszik, amihez egy ilyen cikk kell.<br />
A menő fiatalok meg úgy is a haver óráját lesi...<br />
Fiataloknak, első órának meg egy normális és nem valami istentelen drága szarság...<br />
A cikk hibás, a capacitorral kapcsolatos okoskodás (angol fordítás stb.), a kommentelő pontos meghatározásának "leoltása", a kinetikus órák sarokba rúgása, mint valami ócska melléktermék, mind jelzik, a posztoló valójában semmit nem ért az órákhoz.<br />
Fiatalok első órája = olcsó<br />
Ifjú menedzserek = a haver trendi divatórája<br />
Üzletember = márkás, drága óra.<br />
Nem mechanika, kcarc, stb.<br />
És az órát nem 30-40 évesen veszük először... Nem autó!
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31748669
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T19:14:11+01:00
2016-11-17T19:14:11+01:00
szepipiktor
http://blog.hu/user/728643
Pedig ha tudnád, miről van szó, értenéd: a capacitor = kondenzátor és a kinetikus jellegű óráknár az akkumulátos. Hiszen a kondenzátor lehet akkumulátor. A Seiko csak ezzel működik, de van ahol kiegészítő technológia a kvarc hajtáshoz. Egy ilyen vegyes szerkezet 6 éveket is megy egyetlen elemmel, mert hordás közben a kondenzátor van töltve és az hajt, ha leteszed, akkor meg az elem...<br />
De ha az egész egy PR írás, akkor tárgytalan az egész...<br />
(Tudod egy 18 éves srácnak, aki kezdő és első óra, neki elég volt egy remek kinézetű, 35-40000 forintos szold karóra...)
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31748517
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T18:52:36+01:00
2016-11-17T18:52:36+01:00
isti75
http://blog.hu/user/235213
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31746167" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31746167 );">@eßemfaßom meg áll</a>: Addig biztosan nem fogod megérteni amíg nem fordultál meg azokban a körökben akiket csak sznoboknak nevezel. Vannak olyan körök, ahol a drága dolgok nélkül egyszerüen hiteltelenné válsz. Gondold el hogy elmész egy üzleti tárgyalásra egy befektetövel, és kiszállsz a Trabantodból egy teszkós farmerban, a kezeden meg ott virít egy 500Ft-os óra. Mit fog gondolni az üzleti partner? Ez az ember ennyit ért el? Én meg ebbe fektessem a pénzemet? Kösz, nem! Ha viszont látja az értékes dolgaidat, az azt közvetíti hogy jól csinálod amit csinálsz, ha ilyen szinvonalat meg tudtál teremteni belöle.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31748381
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T18:29:17+01:00
2016-11-17T18:29:17+01:00
isti75
http://blog.hu/user/235213
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31747325" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31747325 );">@eßemfaßom meg áll</a>: Az is egy elv amit te írsz, de nem teljesen korrekt. A drága órák mögött (független attól hogy ugyan azt az idöt mérik mint a bóvlik) drága alapanyagok, drága megmunkálási technológiák, design, és magas színvonalú kidolgzás áll. Ezek önmagukban is értéket képviselnek. Ezek mellett az óra is (akárcsak az autó) státusszimbólum is. Benne van az is, hogy egy drága autót/órát nem akárki képes finanszírozni. Ezt Te csak sznibizmusnak nevezed, de ha az elvedet ráhúznánk a mindennapi élet dolgaira, igen csak fura eredménye lenne.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31748317
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T18:18:17+01:00
2016-11-17T18:18:17+01:00
isti75
http://blog.hu/user/235213
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744021" class="reply_nick_390563" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744021 );">@Tomi from Space</a>: Neked egyáltalán minek bármi idömérö eszköz? Hiszen minden délben harangoznak, olyankor beveszed a gyógyszereidet és ennyi elég is...
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31747573
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T16:31:32+01:00
2016-11-17T16:31:32+01:00
encir
http://blog.hu/user/265936
Ugyanez van a drága terepjárókkal, luxusautókkal is, azzal a különbséggel, hogy ezek gyártása, fenntartása erősen terheli a környezetet.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31747505
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T16:23:13+01:00
2016-11-17T16:23:13+01:00
telkoe
http://blog.hu/user/476535
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31745193" class="reply_nick_94982" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31745193 );">@brumm.a.tejbe</a>: 500 körül már elég jó klasszikusok is vannak:<br />
Nomos Tangente <a rel="nofollow" href="http://www.nomos-store.com/en/Watches/Model-series/Tangente/">www.nomos-store.com/en/Watches/Model-series/Tangente/</a><br />
Junghans Max Bill <a rel="nofollow" href="http://www.junghans.de/en/junghans-collection/watches/maxbill/detail.html">www.junghans.de/en/junghans-collection/watches/maxbill/detail.html</a>
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31747431
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T16:12:15+01:00
2016-11-17T16:12:15+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31747367" class="reply_nick_212855" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31747367 );">@Dalae</a>: a Skagen ebből a szempontból érdekes jószágnak tekintendő. A garanciájuk erősen limitált, főleg gyártási hibákra vonatkozik. Tehát ha leejted és megreped az ásványi üvege, nem fogják kicserélni ingyen, sőt, a garancia is elvész. Leegyszerűsítve arról van szó, ha az óra megállna, beviszed egy viszonteladóhoz, aki visszaküldi Skagenékhez és ők bepattintják az új szerkezetet, ami az átlagos Skagen órák árához képest (60-80e Ft) elenyésző tétel - ülj le: 1-2 usd. Ezek az olcsó kvarc-szerkezetek viszonylag megbízhatóak egyébként.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31747389
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T16:07:31+01:00
2016-11-17T16:07:31+01:00
para_noir
http://blog.hu/user/180881
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31747325" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31747325 );">@eßemfaßom meg áll</a>: ha az órára ékszerként tekintesz, akkor már nagyjából helyére kerül a dolog, persze, a drága is csak az időt mutatja, de egyrészt ékszerként a funkcionalitás háttérbe szorul (egy gyémántos aranygyűrűnek még ennyi funkciója sincs - semennyi sincs - mégis rohadt drága tud lenni), másrészt az igazán drága órákra lehet tekinteni értékálló befektetésként is, nem értek hozzá, de feltételezem, hogy egy felsőkategóriás svájci óra például nem veszít az értékéből, sőt, akár az feljebb is mehet. A magam részéről óráért nem adnék pár tízezernél többet, még ha a nyakamba szakadna egy kád lóvé, akkor se vennék 150-200 ropinál drágábbat, de meg tudom érteni ha valakit ez dob fel. A hobbiban, szenvedélyben sosincs logika.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31747367
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T16:05:32+01:00
2016-11-17T16:05:32+01:00
Dalae
http://blog.hu/user/212855
Fura volt olvasni ezt az "akár 4-5 év garanciát". nekem Skagen van, örök garancia van rá.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31747325
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T16:00:14+01:00
2016-11-17T16:00:14+01:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31746199" class="reply_nick_180881" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31746199 );">@para_noir</a>: A bringás példád korrekt, a drágább bringa funkcionálisan is többet nyujt. Nekem is van hobbim, amihez az eszköz drágább mint egy istenkirály óra, de ott is megvan az az előny, hogy az a drága eszköz többet nyujt mint egy százezres. Óránál nincs olyan, hogy a 10óra32percet az jobban vagy rosszabbul mutatja.<br />
Egy óránál viszont egy félmillás is csak az időt mutatja, ezt meg tudja egy 2ezres karóra is, ha már feltétlen kézen kell hordani, tehát marad kizárólag az "azért veszem a drágát mert drága" elmélet, ez meg maga a vegytiszta sznobság.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31747243
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T15:49:25+01:00
2016-11-17T15:49:25+01:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31746239" class="reply_nick_138051" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31746239 );">@neménvagyok</a>: "Ezt a gumis példát nem nagyon értem. " arról már nem én tehetek
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31747123
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T15:30:31+01:00
2016-11-17T15:30:31+01:00
Fuxos (ex bömis)
http://blog.hu/user/824399
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31746199" class="reply_nick_180881" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31746199 );">@para_noir</a>: Igénytelen, primitív emberekkel kár vitázni. Sosem fogják megérteni.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31746239
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T13:35:29+01:00
2016-11-17T13:35:29+01:00
neménvagyok
http://blog.hu/user/138051
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31746167" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31746167 );">@eßemfaßom meg áll</a>: Ezt a gumis példát nem nagyon értem. Tehát ezek szerint a drágább tényleg jobb? Amúgy egy rendes óra megőrzi az árát, vagy legalábbis annak nagy részét. Nyilván nem egy okosóra, vagy egy Casio. Látod, ez egy indok a "sznobság" mellett.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31746199
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T13:30:13+01:00
2016-11-17T13:30:13+01:00
para_noir
http://blog.hu/user/180881
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31746167" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31746167 );">@eßemfaßom meg áll</a>: biztos neked is van valami hobbid, vagy olyan dolog amit kedvelsz, indulj ki abból. Nálam a bicikli ilyen, nem sajnálom rá a pénzt, annyiba fáj a bringám, amiért már korrekt használtautót lehet venni, de az évek során sokkal többet költöttem el biciklire, meg az ahhoz kapcsolódó dolgokra. Én is megkapom laikusoktól, hogy marha vagyok, mert 50-ért is lehet biciklit venni. Na ja, de azzal nem jössz le egyben a hegyről, meg egyébként is, hadd döntsem el, mire szórom el a pénzt. Meg szoktam kérdezni, hogy ha nem egy bicikliről hanem egy használt autóról lenne szó ugyanilyen értékben, akkor vajon hülyének néznél? Ja, az más, az autó az más, persze, neked. Gondolom így megy ez az órákkal (meg akármivel, antik könyvvel, csajoknak táskával, hifi cuccokkal és így tovább) is, ha valakinek ez a kattanása, miért ne vehetne 250 ezerért egy órát, ha ettől boldog, miért baj az? Más meg a telefonján nézi az időt, de mondjuk 3 kilóért vesz hangfalat, és akkor mi van?
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31746167
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T13:22:50+01:00
2016-11-17T13:22:50+01:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31746081" class="reply_nick_138051" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31746081 );">@neménvagyok</a>: engem pl érdekel a sznobok hogyn magarázzák meg magugknak, hogy miért is adnak ki valamiért 100x akkora összeget mint amennyit a funkciója ér. És azt is imádom ahogy a sznobok próbálják lealázni az öket lesznobozókat. Kedvencem ebben a témekörben ez a megoldás: " többet ér mint amennyi pénzt te eddig valaha is láttál"<br />
<br />
Utoljára élőben ezt az érvet 2 napja hallottam a gumisnál a cigánytól akinek a leprás gumija szétszakadt amikor a gép leszedte a felniről majd kitért a hitéből amikor a szerelő közölte, hogy kevésbé ócska szart kellene használnia és megmagyarázta a tulajnak, hogy "mit ugatsz nekem körberakhatnálak pénzzel te senki csicska"
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31746165
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T13:22:43+01:00
2016-11-17T13:22:43+01:00
guy
http://blog.hu/user/68528
Kimaradt még egy kategória: az okosórák.<br />
<br />
Abból is vannak már elég drágák és jó minőségűek. A probléma az, hogy mióta az embereknek elfér a mobil a zsebükben (tehát nem aktatáska méretű), azóta nincs igazán szükségük karórára, hogy megnézzék az időt. Elenben nekem pl. szükségem lenne arra, hogy mindig észrevegyem, hogy ki hív, amire egy okosóra tökéletes, mivel a zsebemben nem mindig hallom/érzem a mobilt.<br />
<br />
Aki meg nagyrészt dísznek használja a karórát, az nyilván megteheti, de ez szubjektív, és emiatt nem is lehet mellette/ellene nagyon észérveket felhozni. Bár ennyi erővel lehet karkötőt vagy gyűrűt is hordani az óra helyett/mellett, mert az is pusztán esztétikai célokat szolgál ma már.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31746081
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T13:08:48+01:00
2016-11-17T13:08:48+01:00
neménvagyok
http://blog.hu/user/138051
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31745977" class="reply_nick_733286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31745977 );">@eßemfaßom meg áll</a>: Tényleg az. Csak azt nem értem, akit nem érdekel, mi a faszért kattint ide. Én se megyek kismama csoportba...
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31745977
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T12:55:31+01:00
2016-11-17T12:55:31+01:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744231" class="reply_nick_757337" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744231 );">@RTB</a>: "Tényleg ennyire sznob dolog ez? "<br />
<br />
igen<br />
<br />
lásd poszt és hozzászólások :)
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31745931
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T12:51:10+01:00
2016-11-17T12:51:10+01:00
Fuxos (ex bömis)
http://blog.hu/user/824399
Én egy 68-as arany Marvin karórát hordok, amit apámtól örököltem. Le nem cserélném.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31745833
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T12:36:04+01:00
2016-11-17T12:36:04+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31745803" class="reply_nick_180881" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31745803 );">@para_noir</a>: Köszi, első blogom, most tanulgatom, hogy mit és hogyan lehet. <br />
<br />
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31745633" class="reply_nick_265936" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31745633 );">@encir</a>: Cornavin, mint márka volt svájci, orosz is.. és az új Cornavin bizony magyar kötődésű. Anno rengeteg volt belőlük, így elég sok fennmaradt, akár gyönyörű állapotú példányokat is ki lehet fogni. Ha érzelmileg kötődsz hozzá, érdemes felújíttatni - bár tudnod kell, hogy a felújítás költsége (10-20e Ft) több lesz, mint az óra használt-ára.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31745803
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T12:31:00+01:00
2016-11-17T12:31:00+01:00
para_noir
http://blog.hu/user/180881
Szuper az új dizájn :)
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31745633
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T12:08:30+01:00
2016-11-17T12:08:30+01:00
encir
http://blog.hu/user/265936
Cornavinről mi a vélemény? Régi, nagyapa órája volt.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31745621
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T12:07:06+01:00
2016-11-17T12:07:06+01:00
para_noir
http://blog.hu/user/180881
Jó poszt, jó téma, és érdekes látni, hogy full agyatlan hülyék bármilyen/minden témánál felbukkannak. Én épp most szeretnék venni egy komolyabb órát, ez nálam max 50 rongyot jelent, eddig csak pálcika-pálcika-hóember típusú óráim voltak, nekem hasznos volt a bejegyzés. Egyébként automata Seiko és Orient órákat nézegettem főleg, nem érdekel, ha nem annyira halálpontos, ahogy feljebb is írták elsősorban ékszer. (A fekete alapon fehér betű tényleg fájó - egészen konkrétan - érdemes lenne átvariálni.)
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31745509
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T11:51:19+01:00
2016-11-17T11:51:19+01:00
Metálvörös
http://blog.hu/user/834790
Legegyszerűbb kvarc Certina, bőrszíjas kivitelben. Megvan 14 éve, most kellett másodszor elemet cserélni benne. A szíj rövidebb ideig szokta bírni. Annakidején 25000 forint körül volt. Nyári-téli átállásokkor max. 10 másodperc eltérése szokott lenni. <br />
Nagyon laikusként nem alkotok publikus véleményt az eredeti blogbejegyzésről, mindössze egy megjegyzés: a rubin nem rubint.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31745503
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T11:50:34+01:00
2016-11-17T11:50:34+01:00
neménvagyok
http://blog.hu/user/138051
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744627" class="reply_nick_1188103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744627 );">@hasznaltorak.com</a>: Trollok ellen csak macskás gifekkel veheted fel a harcot! Azt talán megértik, elmosolyodnak, és lenyugszik a harci kedvük.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31745421
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T11:37:56+01:00
2016-11-17T11:37:56+01:00
Roan
http://blog.hu/user/53436
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31745381" class="reply_nick_1188103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31745381 );">@hasznaltorak.com</a>: A Heineken reklámjából kiindulva akkor ő Benicio del Toro :)<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/watch?v=2mcUAhj1Wic">www.youtube.com/watch?v=2mcUAhj1Wic</a>
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31745381
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T11:31:25+01:00
2016-11-17T11:31:25+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31745377" class="reply_nick_53436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31745377 );">@Roan</a>: Nemnem, ő dzsordzs klúni, aki épp antónió banderasznak képzeli magát.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31745377
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T11:30:21+01:00
2016-11-17T11:30:21+01:00
Roan
http://blog.hu/user/53436
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31745257" class="reply_nick_61434" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31745257 );">@Stefan_Schneider</a>: Antonio Banderas!!! (ő nem Antonio Banderas) :D
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31745257
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T11:15:58+01:00
2016-11-17T11:15:58+01:00
Stefan_Schneider
http://blog.hu/user/61434
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744603" class="reply_nick_479651" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744603 );">@nonolet</a>: úristen nyögd már ki végre b+ hogy mégis ki a búbánatos viharvert isten f*sza vagy és mi a bajod ezzel a cikkel. Nincs időnk erre a tökölésre és egesz biztosan nem is ismer senki hacsak nem te vagy a dzsordzs klúni
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31745193
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T11:07:07+01:00
2016-11-17T11:07:07+01:00
brumm.a.tejbe
http://blog.hu/user/94982
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744287" class="reply_nick_159127" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744287 );">@Swind</a>: "100 és 500 ezer forint között, nem nagyon érdemes órát venni, mert időmérőnek drága, ékszernek meg olcsó. (új órákról beszélünk)"<br />
<br />
Szerintem ebben a kategóriában vannak azért teljes mértékben elfogadható órák (Az én Tissot Couturier-em -T035.407.16.051.01-) kb. 200e JMF volt, az általam választott sportos(abb) szíjjal megállja a helyét normál utcai ruházattal és öltönnyel is, szerencsére a narancs varrás sötétebb, nem túl élénk :)<br />
<br />
Ha jól emlékszem volt olyan mondás hogy a férfinak illik egy havi fizetésének megfelelő értékű órát venni, én viszont nem akarok annyit költeni, túl soknak találom egy órára :D
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744953
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T10:35:57+01:00
2016-11-17T10:35:57+01:00
conmorientes
http://blog.hu/user/196833
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744021" class="reply_nick_390563" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744021 );">@Tomi from Space</a>: <br />
<br />
Valahogy úgy képzellek el amilyen a valóságban lehetsz, és jelzőkkel direkt nem terhelnélek, az írásminőséged pontosan elég a megítéléshez.<br />
<br />
Csak próbaként tennék eléd mondjuk csak három különböző órát, két jó replikát meg egy olyat ami többet ér mint amennyi pénzt te eddig valaha is láttál, és nagyon kíváncsi lennék arra hogy melyiket gondolnád drágának.<br />
<br />
Tudom én hogy a "szakértelem egy kommunista trükk" de ez - hogy általad is érthető hasonlattal éljek - nem olyan mint a testépítés amit bárki elkezdhet és csinálhat, itt komoly szaktudású évtizedekig különlegesen képzett mesteremberek napi hat-nyolc órán át egy asztalba harapva készítenek évszázadokig megmaradó remekműveket. <br />
<br />
Az pedig hogy ezek a tárgyak éppen az idő tovatűnésének megjelölésére alkalmasak, pont az a szépség amit sajnos nem értesz.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744939
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T10:33:22+01:00
2016-11-17T10:33:22+01:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744823" class="reply_nick_328694" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744823 );">@vgaborka</a>: én az úgynevezett idő megnézésére is használom az órát, bármily furcsa. Egyszerűbb is, mint előszedegetni a zakó vagy nadrágzsebből a telefont, meg arra is való.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744849
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T10:17:46+01:00
2016-11-17T10:17:46+01:00
WiZARD
http://blog.hu/user/199720
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31743635" class="reply_nick_279035" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31743635 );">@bestpixel</a>: Azért egy quartz GS-val nem kell szégyenkezni szerintem...
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744805
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T10:10:46+01:00
2016-11-17T10:10:46+01:00
encir
http://blog.hu/user/265936
Köszönöm :)
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744781
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T10:08:03+01:00
2016-11-17T10:08:03+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744745" class="reply_nick_265936" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744745 );">@encir</a>: Simán megoldható, össze tudunk hozni olyan emberrel, aki tudja pótolni az alkatrészt. Fentebb van egy link, egy facebook-csoporté, csatlakozz hozzá és írj ki egy posztot ezzel a problémával, ha ezt nem szeretnéd, írj emailt ide: chronomeeting@gmail.com
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744749
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T10:05:05+01:00
2016-11-17T10:05:05+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744689" class="reply_nick_766324" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744689 );">@cukkmukk</a>: Vannak szervizek, akik olcsóbban dolgoznak, pl. idősebb órásmester bácsik. Ismerek olyat, aki 10e forintot kér egy sima óraszerkezet tisztításáért. <br />
<br />
De nézzük a 30e Ft-os árat, amit a 6 éve, mondjuk 200e forintért diplomaosztóra vett automata Certináért kell fizetni egy átlagos-jónevű szervizben. Szerintem ez az összeg kibírható, de ezért lett írva a cikkben, akinek a szervizköltség fájó pont lehet és mégis ragaszkodik a karóra viseléséhez, nyugodtan vegyek quartz (kvarc) órát. <br />
<br />
(Azoknál is felléphetnek idővel problémák, de jellemzően nem 6 év, hanem inkább 16-26 év alatt. Bár simán találsz olyan 30-40 éves elemes órát, ami köszöni szépen és jól működik ennyi év után is)
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744745
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T10:04:49+01:00
2016-11-17T10:04:49+01:00
encir
http://blog.hu/user/265936
Van egy Swatch automata óra, aminek letört a húzókája (csak a pontos időt és dátumot kellene vele állítani).<br />
<br />
Egy órás sem vállalja, mert nem tudják leszedni a hátlapját, a Swatch szerviznek nincs alkatrésze, azt javasolták, hogy vigyem Ausztriába :(
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744689
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:59:12+01:00
2016-11-17T09:59:12+01:00
cukkmukk
http://blog.hu/user/766324
30.000 Ft a szerviz. 6 évente. Király... Milyen értékű szerkezetet kell venni ahhoz, hogy ez megérje nekem? Úri huncutságnak tartom, elnézést kérve a rajongóktól. 5000 Ft évente, csak az órára.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744627
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:49:13+01:00
2016-11-17T09:49:13+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744603" class="reply_nick_479651" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744603 );">@nonolet</a>:<br />
<br />
Az internethez sem értek, kérlek segíts! Mert eddig az jött le, hogy bizony hazudsz:(<br />
<br />
Szóval melyik szerviz vagy nagyker? Vagy honnan kellene rájönni 2 perc alatt, hogy Ön kicsoda?:)
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744615
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:47:43+01:00
2016-11-17T09:47:43+01:00
zsírvezér
http://blog.hu/user/258457
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744253" class="reply_nick_139393" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744253 );">@Parajpuding</a>: nem kell együtt élni szerencsére:-)<br />
Az intelligens ember elviseli ,hogy van aki nem úgy gondolkozik, a többieknek meg kötelező. <br />
Ez a blog, àllítson bármit is a szerző , nagyon promóció szagú. Az íràs hemzseg az idegen kifejezésektől, felületes.<br />
Kb. olyan tényeket fogalmaz meg az óràkról minthogy kék az ég. <br />
Az index kirakta a fő oldalra, hát a népek elolvassák és véleményezik. <br />
Jellemzően az egyetlen -a magadfajta által intelligensnek gondolt reakció- a messzemenő pszichoanalizis. <br />
<br />
A gyoktorzs? Elmész a kurva anyàdba
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744603
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:45:36+01:00
2016-11-17T09:45:36+01:00
Használd az internetet...
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744587
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:43:00+01:00
2016-11-17T09:43:00+01:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744021" class="reply_nick_390563" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744021 );">@Tomi from Space</a>: Nekem van karórám, de a én a gyúrós izomagyú hülyékben nem bízom, sőt kerülöm őket :)
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744565
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:41:13+01:00
2016-11-17T09:41:13+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744525" class="reply_nick_479651" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744525 );">@nonolet</a>: <br />
De miért kellene rájönnöm? Miből? Hogy egy arrogáns, nagyarcú valaki vagy, aki konkrétumokat nem tud írni, csak rejtélyesen célozgat mindenféle súlyos tévedésekre, félrevezetésekre és arra, hogy tudni, ismerni kellene Őt?:)<br />
<br />
Nos? Melyik szerviz, milyen nagyker?
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744525
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:37:21+01:00
2016-11-17T09:37:21+01:00
Szívesen látlak a szervizben/nagykerben.... <br />
Ha tényleg van közöd az órákhoz 2 percen belül rájössz milyen telefonon/emilen jelentkezz.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744483
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:32:56+01:00
2016-11-17T09:32:56+01:00
boom2
http://blog.hu/user/325287
Életem egyik legnagyobb tévedése volt egy svájci óra, ami akkor 1 havi fizumba került..<br />
Egy olcsó szar japán órácska, pedig a legjobb, amit sajnos egy baleset miatt elhagytam.<br />
<br />
"Minőségi japán karórát lehet már vásárolni újonnan 30.000 forintnyi összegért, a svájciak abszolút belépő szintű modelljei ennek kb. duplájánál kezdődnek."<br />
<br />
Svájci órát 30000 forint feléért is lehet venni, csak érte kell menni.. sokkal pontosabb, mint pl. az én nem olcsó órám.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744465
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:29:39+01:00
2016-11-17T09:29:39+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
@nonolet: <br />
Hát persze. Troll vagy:)
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744457
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:29:19+01:00
2016-11-17T09:29:19+01:00
firg_firg
http://blog.hu/user/193457
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744021" class="reply_nick_390563" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744021 );">@Tomi from Space</a>: pedig a gyurosok szeretik a Diesel meg a Police markaju orakat, olyat szoktam latni rajtuk. Biztos ok se ertelmesek.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744447
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:27:41+01:00
2016-11-17T09:27:41+01:00
kewcheg
http://blog.hu/user/218929
Teljesen igazuk van az órát hordóknak. Férfiember egyetlen ékszere, ez is igaz. Plusz még hozzátenném, hogy férfiember egyetlen ékszere az óra és elengedhetetlen tartozéka a fegyver. Autók, órák, fegyverek, nők ...nem feltétlenül ebben a sorrendben, örökké megunhatatlan témák.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744445
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:24:43+01:00
2016-11-17T09:24:43+01:00
Virág et.
http://blog.hu/user/3528
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744439" class="reply_nick_479651" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744439 );">@nonolet</a>: Élsz te egy fenét. Fejezd be, ma már elég hülyét csináltál magadból.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744439
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:23:22+01:00
2016-11-17T09:23:22+01:00
Azt gondolsz amit akarsz.... évtizedek óta élek az órák világában, az eladói/szerviz oldalon.<br />
Az írományod láthatóan színvonaltalan marketing szar.<br />
Ha már hozzértőnek muattod magad akkor előbb járj utána a dolgoknak.<br />
Vagy ha netán mégis az vagy, akkor sürgősen tanulj meg írni-fogalmazni... pontosan és jól.<br />
<br />
(konkrét példákat óradíjas konzultáció keretében kaphatsz, mivel a tudás érték és pénz!)
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744391
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:16:54+01:00
2016-11-17T09:16:54+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744383" class="reply_nick_479651" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744383 );">@nonolet</a>: Még mindig várom a konkrét példákat, hogy mivel vezetem félre a kezdőket.. ellenkező esetben azt fogom gondolni, hogy csak trollkodsz:(
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744383
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:15:27+01:00
2016-11-17T09:15:27+01:00
Kezdőket sem illik félrevezetni!!!!
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744381
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:14:55+01:00
2016-11-17T09:14:55+01:00
Tudod: aki tanácsot ad és okosnak mutatja magát a témában az ne tévedjen már sorozatban... elég nagyokat.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744379
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:14:53+01:00
2016-11-17T09:14:53+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744373" class="reply_nick_479651" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744373 );">@nonolet</a>: Nem érted, hogy ez az írás kezdőknek szól és sokmindent leegyszerűsít?:)<br />
<br />
Milyen zagyvaságokra gondolsz még? Sorold őket, figyelek:-)
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744373
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:13:41+01:00
2016-11-17T09:13:41+01:00
Mivel írtál róla igen<br />
Aki enynire hülye hozzá az meg ne írjon róla vagy járjon utána.<br />
<br />
---<br />
<br />
Mondjuk elég sok más zagyvaságot is összerhordtál az órákról... egyébként.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744343
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:10:41+01:00
2016-11-17T09:10:41+01:00
Peti nevet
http://blog.hu/user/1182109
17 évésen kaptam az első órámat karácsonyra. Azóta sincs második. Nem egy luxusóra, de az időt pontosan mutatja és elegánsan is néz ki.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744297
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:03:58+01:00
2016-11-17T09:03:58+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744269" class="reply_nick_479651" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744269 );">@nonolet</a>: <br />
"Ideje volna tisztázni a blog írónak , hogy mi mi is?! és hoygn működik, mire jó.<br />
Ha már ész toszt.... mert láthatóan nagy a káosz a fejében ez ügyben.<br />
<br />
- kondenzátor (capacitor)<br />
- super kondenzátor (supercap)<br />
- akkumulátor <br />
- elem"<br />
<br />
És szerinted ez a téma az "Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek c. bloghoz tartozna?
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744287
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T09:02:14+01:00
2016-11-17T09:02:14+01:00
Swind
http://blog.hu/user/159127
RTB: Igen nagyon sok a sznobizmus is, mint minden művészeti /iparművészeti tárgy kritikájánál.<br />
A blogger jól mondta, férfiember egyetlen ékszere, de nem hangsúlyozta, hogy értékálló tárgy is (egy bizonyos összegtől). <br />
Nagyon leegyszerűsítve:<br />
<br />
Kb. 100-ezer forintig időmérőt kapsz, sok sesetben pontosabbat mint drágább órák. Ezeket a funkció miatt vesszük és helyettesíthető a mobiloddal is.<br />
<br />
100 és 500 ezer forint között, nem nagyon érdemes órát venni, mert időmérőnek drága, ékszernek meg olcsó. (új órákról beszélünk)<br />
<br />
500 ezer forint felett ékszernek számít, sőt értékálló befektetés is, a kezdeti veszteségen kívül, később is ugyaannyiba kerülhet egyes esetekben még nőhet is az értéke.<br />
<br />
Végső soron férfiemberként jobb választás egy ékszer kategoriájú órát hordani, mint egy vastag aranyláncot. Na azoknak ott van időmérésre a telefon.
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744269
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T08:56:28+01:00
2016-11-17T08:56:28+01:00
Ideje volna tisztázni a blog írónak , hogy mi mi is?! és hoygn működik, mire jó.<br />
Ha már ész toszt.... mert láthatóan nagy a káosz a fejében ez ügyben.<br />
<br />
- kondenzátor (capacitor)<br />
- super kondenzátor (supercap)<br />
- akkumulátor <br />
- elem
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744257
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T08:54:42+01:00
2016-11-17T08:54:42+01:00
chronomeeting blog
http://blog.hu/user/1188103
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31744231" class="reply_nick_757337" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31744231 );">@RTB</a>: Az az "óraszakértő" valószínűleg kókler. Simán lehet hordani pl a kisebb méretű antik/vintage darabokat, maximum készülj fel rá, hogy el kell mesélned néha a történetét annak, aki meglátja a csuklódon:) <br />
<br />
Ha tetszik, hordd nyugodtan, fel lehet dobni az ilyen kisebb méretű órákat mondjuk egy bőr pilótaszíjjal, ilyennel mondjuk:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://sniperstraps.files.wordpress.com/2014/10/img_0240.jpg">sniperstraps.files.wordpress.com/2014/10/img_0240.jpg</a>
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744253
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T08:54:25+01:00
2016-11-17T08:54:25+01:00
Parajpuding
http://blog.hu/user/139393
<a href="http://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek?full_commentlist=1#c31743755" class="reply_nick_1188103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31743755 );">@hasznaltorak.com</a>: Két gondolat a bloghoz:<br />
1. szerintem a sötét alapon a világos betű elég sokaknak szemkifolyatós, bár biztos dizájnos, de nem igazán szerencsés. Én pl. ezért nem fogom rendszeresen olvasni.<br />
2. Ahogy olvasod és látod is, nincs olyan blogtéma, ami ne vonzana végtelenül sötét, primitív embereket, Nekik az az egyetlen pici örömük az életben, hogy fikázhassanak (lásd zsírvezér, Tomi from Space és a hasonló gyöktörzsek) Ezekkel - sajnos - együtt kell élni..
https://chronomeeting.blog.hu/2016/11/16/oravasarlasi_tanacsok_kezdoknek/full_commentlist/1#c31744241
Válasz erre: Óravásárlási tanácsok (nem csak) kezdőknek
2016-11-17T08:53:00+01:00
2016-11-17T08:53:00+01:00
Swind
http://blog.hu/user/159127
Tomi from Space: Te gondolatmenetedet követve, nincs értéke a régi, sőt az új festményeknek sem, hiszen fényképező is van, meg photoshop is. Sőt, még jobb példa az akusztikus hangszerek, (régi/új), hiszen akkor azok menjenek a levesbe, értéktelen vackok, mert van szintetizátor, meg hangminta és cubase.<br />
<br />
Ne légy kretén!